marți, 9 septembrie 2008

Umbre








Umbre, siluete pierdute in neantul aglomerarii de vise


pasii se indeparteaza de viforul tulburarii de sine


tipetele se aud tot mai incet si razbat prin negura uitarii


iar tu esti aplecat deasupra mormantului iubirii




Pasarile roiesc asteptand cate un starv proaspat


Vantul imprastie mirosul crud al deznadejdii


resturi de inimi ciobite sunt pastrate in formol


iar tu te imbeti cu licori otravite




In pasi de dans frunzele zboara posomorate


norii indoliati se izbesc furiosii unii in altii


picaturi grele se strivesc pe chipul inasprit de durere


iar tu pleci aplecat spre mormantul iubirii

3 comentarii:

cri spunea...

imi plac mult postarile, doamne profesoaraa ^_^ Cristina sunt by the way :D Daca vreti, puteti trece si pe blogul meu ca sa vedeti ce m`ati invatat sa fac :P Siiiii as vrea si eu pareri va rog :)

PS : Imi place la nebunie postarea "emotie de toamna"...Brings memories....:)

cri spunea...

multumeeesc mult :) Ati fost prima care mi-a apreciat lucrarile si intotdeauna cea care le-a apreciat cel mai frumos si mai sensibil :) Ce m-as fi facut fara o profesoara ca dumneavoastra :P

cri spunea...

I`m like very flattered :P Nu am primit niciodata aprecieri asa frumoase de la nimeni altcineva aproape :) trebuie sa va reamintesc oricum ca ati fost prima persoana care mi`a apreciat "operele" si cea care mi le`a apreciat intotdeauna cu cele mai frumoase cuvinte :P Intr`un fel ati fost ca....salvarea mea, avand in vedere faptul ca toti imi spuneau ca scriu morbid si ciudat. :D Intr`un fel e datorita dvs ca am si eu un blog ^_^. Apropo de asta, daca vreti sa vedeti si operele altei "apprentice" a dvs, blogul Anutzei Noroc e la afiliati pe pagina mea :D